Invitasjon til 17. mai toget

17. mai tog Kristiansand

Hei alle sammen!

Vi i Kristiansand roklubb har gleden av å invitere dere til å delta sammen som en gruppe i borgertoget i Kristiansand. Dette er en flott mulighet for oss til å vise frem klubben vår og tilbringe en hyggelig dag sammen med andre i lokalsamfunnet.

Detaljer for arrangementet:

• Dato: 17. mai
  • Oppmøtetid: 15:45 (senest)
  • Oppmøtested: Torvet
  • Påkledning: Vennligst ha på klubbtøy (hvis du har) og passende antrekk for været.

For å sikre at vi alle kan gå sammen, er det viktig at alle som ønsker å delta melder seg på via følgende bindende påmeldingslenke:

Påmeldingsfrist: 16. mai, klokken 23.59.

Vi ser frem til en fantastisk dag med godt samhold og mye moro! Vennligst bekreft din deltagelse så snart som mulig. Hvis du har noen spørsmål, ta gjerne kontakt med:

Andreas Habberstad Ryen, 47385578

Med vennlig hilsen,