Åpen dag 1.9 kl. 17

Lyst til å se hva roing er og om det kunne være noe for deg eller noen du kjenner?

Roklubben inviterer til Åpen dag.

Dagen er åpen for alle som har lyst til å se hva roing er.

På åpendag vil der være representanter fra ulike deler av klubben som vil vise hva roklubben har å tilby.

• Det kan være du som har lyst til å bli en del av en fantastisk ungdomsmiljø, som bare trener sammen og de som ønsker reise på regatta.
  • Det kan være du som er glad i å trene mye.
  • Det kan være du som er student og har lyst til å drive med studentroing.
  • Det kan være du som er voksen som har lyst til å bli i bedre form å lære å ro.
  • Det kn være du som har lyst til å trene 1-2 ganger i uka.

Vi har både tynne og brede båten for "alle salgs forhold".

Roing er for alle uansett forutsetninger, ambisjonsnivå, eneste krav er at du er 12 år og svømmedyktig. Velkommen til åpen dag onsdag 1. september kl 17:30.

Etter åpen dag anbefaller vi at du blir med på nybegynner kurs (Roskole) som vil gå tirsdager og torsdager i 3 uker 17:30 - 19:00  (14., 16., 21., 23., 28. og 30 september).

Har du spørsmål til kurs eller åpen dag? Ikke nøl med å ta kontakt:

Janis Gailis på janis.gailis@uia.no eller 975 06 946